Ingen bilkörning på ett tag nu!!!

Nej jag ska inte sätta mig bakom ratten nånting i helgen, förutom väldigt korta sträckor. Ska klara av att åka in till sthlm på måndag. Och idag klarade jag inte fram och tillbaka till Hallsta. På vägen tillbaka fick jag stanna bilen innan jag kommit till Trästa, för att det gjorde så jäkla ont i ryggen. Upptill på höger sida gör det helt galet ont nu även när jag bara kör kortare sträckor.

Tredje dagen i rad i Hallstavik, det hör inte till det vanliga direkt. Sebbe fick jympa själv med en friskisledare idag. I onsdags va det ungefär 25 barn som jympade allt som allt, de flesta i gruppen innan Sebbes och deras grupp. Och idag kom det inga fler barn alls. Konstigt att det kan vara så olika. Men han verkade trivas rätt bra med ledarens odelade uppmärksamhet, och jag fick vara med några varv på hinderbanan. Gick ju sådär med min stora mage. Men ett par kullebyttor klarade jag mig på i alla fall.

Nu ska jag sätta mig i våran sköna fåtölj och läsa en stund till innan Honsa kommer hem. Försöka vila ryggen lite så jag klarar att följa med på en fredagsprommis nere på endurobanan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0