Måndag

Idag ska vi se om magen växt som den ska, ska nämligen till MVC kl 13 idag. Jag tänker i vilket fall som helst inte åka in och göra ett till ultraljud. Blir för jobbigt att ta oss in till stan, och så måste ju Honsa ta ledigt an dag då. Om det skulle vara så att barnet inte växer som det ska, så kan de väl inte göra något åt det.

Ska se om jag hittar nåt fint till Honsa oxå, han fyller ju år på fredag. Tycker att det är så himla svårt att köpa present till honom, han behöver ju typ inget. Men jag får väl se om jag hittar nåt.

Sen är det storhandling på flygfyren efter MVC. Chippe kommer och möter mig nån gång under dan och lämnar Sebbe också.
Skönt att få hem honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0