Mer energi nu

Det gav en hel del extra energi när man väl stod där på crosstrainern på gymmet, och hör gammal peppande eurodisco från högtalarna. Skönt att jag bestämde mig för att hoppa i träningskläderna till slut, tvekade in i det sista.

Hoppas att jag inte har en lika seg dag imorgon bara,
så man kanske får lite gjort.

Idag blev det inte något nyttigt gjort alls. Tvätten ligger fortfarande osortedad och ovikt i de stora blåa ikeakassarna. Och eftersom jag inte hade någon cremefraise hemma så blev det inte något provbak av någon cheescake heller. Den får bli som den blir, så garderar jag med en toscapaj och kanske en chokladig sockerkaka. Då har vi fika så det räcker och blir över, men det går nog alltid åt på något sätt.

När jag hämtat Sebbe från dagis, satte jag mig i vår sköna fåtölj en stund och märkte att tröttheten höll i sig. Jag höll på att somna där oxå, även om jag vilat och sovit på soffan nästan hela förmiddan. Så det va bara att fixa i ordning lite mellis och försöka hålla sig vaken. Sen flöt tiden iväg i ett sysslolöst töcken, tills det blev dags att åka till träningen.

Håller tummarna för ny ork imorgon. Och ska hjälpa till lite på traven genom att gå och lägga mig nu, istället för att hålla mig uppe framför fotbolls-tv. Honsa ligger faktiskt redan och gnussar kudde.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman! Du eh så duktig som kämpar på!

Hoppas du eh piggare idag. :P KRAM

2009-04-08 @ 10:14:27
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0