Nu blev det bullar i ugnen

Full fart idag. Först va vi hos Elina och Tyra och fikade och lekte. Sebbe och Tyra gick jättebra ihop, och verkade ha riktigt roligt. Jag och Elina satt i solen på deras altan och pratade, och sen helt plötsligt va kl 3. Och då hade vi inte ätit nån lunch. Tänk att man kan ha så trevligt att till och med jag glömmer bort att äta.

Sen åkte jag en sväng hem till mamma som va hemma från jobbet. Där blev det omelett och lite prat innan det va dags att bege sig hemåt.

Sebbe va ute en stund och lekte i sandlådan när vi kom hem. Han har varit ute nästan hela dagen. Det känns riktigt bra, för man får lite dåligt samvete vissa dagar för att han inte är ute tillräckligt. 
Gjorde iordning en bulldeg innan maten. Och sen har vi bakat och fikat. Riktigt mumsigt med nybakade kanelbullar.
Nu är jag helt färdig i ryggen och skönt trött. Det känns att man varit ute i friska luften nästan hala dagen. Brukar vara lite jobbigt pigg i huvet, men trött i kroppen om kvällarna annars.

Kommentarer
Postat av: Siran

aah tur det.. jag har en granne som är massageterapeut så ska nog boka en tid hos henne så hon får klämma lite =)

2009-04-02 @ 10:13:10
URL: http://aleksian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0