Piggare idag

Ja idag vaknade jag mycket piggare. Känner fortfarande att jag får i mig för lite vätska, men har svårt att dricka någe mer vatten. Så det får bli att åka förbi affären och köpa vätskeersättning.

Ska våga mig ut lite idag. Åker hem till mamma som är ledig idag. Eftersom jag har varit lite svimfärdig igår, så vill jag inte ut själv. Kanske inte är så bra att ramla ihop med den här stora magen.

Drömde en himla massa i morse.
De säger att man brukar göra det så här de sista veckorna innan förlossningen.

Drömde iaf att jag va full. Och att jag, Cissie och Sandra skulle ut i Hallsta. Och att det va nån liten snubbe som gick och hotade Cissie att han skulle våldta henne. Genom hela drömmen försökte jag nå Honsa över telefon. Men inställningarna på mobilen va ändrade, så jag kom aldrig fram. Ringde oxå polisen för att anmäla den där killen som hotade, men då kunde jag inte prata tydligt, utan lät helt galet packad. Kom sen på att jag ju är gravid, så jag borde inte dricka något...

Konstiga drömmar har man nu. Och händelserika!

Men jag har kunnat sova inatt.
De senaste nätterna har jag vaknat hundra gånger. Och det har kännts som att man har fått ligga och vänta på att timmarna ska ticka till morgon. Men inatt kan jag inte minnas att jag vaknat någon gång. Och konstigt nog har jag inte varit uppe på toa. Kan ju bero på att jag inte fått i mig så mycket vätska igår...

Nu ska jag åka hem till mamma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0