Shopaholic

Nästa lördag ska vi fira påsk, och Honsa, hemma hos mamma. Jag tänkte då baka lite roliga cupcakes, alltså dekorerade muffins. Sökte runt bland recept på nätet för att få lite inpiration och hittade ett bra kristyrrecept med äggvitepulver i. Då hittade jag sen en sida på nätet där de sålde sånt pulver. Självklart hittade jag ju oxå massa andra roliga saker till de där bakelserna. Så, det slutade med att jag hade beställt grejjer för över 300 kr för att få äggvitepulver, som man helt säkert lika bra kan använda äggvita istället till.

Men men, det är ju bara så typiskt jag!!
Får bara hålla tummarna nu för att de kommer fram i tid.



Magbilder i vecka 33

Magen

Tjockis =)

Tänk att jag lyckades ligga på mage igår,
när jag fick behandling av pappa.

Det kan jag nog inte göra nästa gång, men man vet aldrig!

Haha, med tanke på det så uttryckte sig min pappa så jäkla härligt igår. När jag klagade på rygg och bäckenont så sa han;

"Ja men det är ju inte lång tid kvar nu, så blir du av med den där skiten"

Helt underbart rätt!!
Då får vi en ny liten skit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0