Renoveringar och enmans-show

Blev inte så mycket gjort alls idag. Skönt efter den här helgen när vi varit ute och farit varje dag. Tror att vi va påklädda och hade borstat tänderna vid 13-tiden ungefär. Men då hade Sebbe lekt en bra stund på sitt rum, och jag hade slappat lite. Min svåger kom förbi och frågade om jag kunnde hjälpa till att klippa honom, men väl här va han lite velig. Han blev kvar här ett tag iaf, vid datorn och sökte jobb. Jag tog med Sebbe och Svante till affären en sväng. Klarade att gå både dit och tillbaka utan att få ont, skönt som fasen. Sebbe tog sin lilla cykel med stödhjul på. Han ska väl lära sig att cykla utan dem snart, men jag klarar inte att springa efter så vi behöver lite hjälp med det.

Lite uppdateringar i renoveringarna kanske.
Det är ju färdigt i barnrummet, förutom golvlisterna.



Fullt av grejjer där inne nu, men här ser man både golv och tapeter.
Jag återkommer med bilder när det är inrett där inne.

Sen har vi fått in våran vedspis oxå.



Fint blev det =)
Den ska svärtas en gång till, så kommer den se som ny ut.



Fick en liten uppvisning av Sebbe inne på hans rum.
ShowarYYEEEHHHHH

Han sjöng till Maya min Piraya, det är Honsas och hans låt.

Sen slog det över ett tag och blev rockigt aggresivt
AAAHHHHH

Måste fixa en spegel till honom på hans rum.
Han behöver verkligen det när han är där och rockar.



När Honsa kom hem åt vi middag tidigt och åkte sen in och tittade på bilen. Vi blev förvånade båda två över hur fin den va. Tog ingen bild, men den såg ut som den på bilden.



Riktigt fräsh!
Så vi köper den om det inte visar något på besiktningen på fredag.

Kommentarer
Postat av: mama

Spegel....känner inte du en glasmästare...!!??

2009-04-15 @ 16:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0