Vad ska det bli av detta barn??

Ja det kan man fråga sig... Nu menar jag Sebban och inte bebisen som inte ens hunnit se dagens ljus än.

Igår efter duschen på gymmet så fönade jag pojkens hår, inte så bra att springa ute med blött hår nu, det är ändå lite kyligt. Då kollar han sig i spegeln och säger;



- Ska jag se ut såhär? Jag har ju ingen frisyr.
- Jag tycker att du är jättefin i håret, lite rufsigt.
- Meh, jag vill ha håret uppåt och med något jox i håret.
- Vi har inget jox med oss, och man kan ju inte fixa håret för att gå och lägga sig heller?
- Men vi ska ju äta middag också, så jag ska ju inte gå och lägga mig på en gång.


Hmm, jag har en 5årig son som vill fixa frisyren för att äta middag.
Hemma, med mig och Honsa.

Och sen i morse så blev det frisyrfix såklart.
Stylar sig
*koncentration*
Koncentrerad
snart klart...
Snart klar...

Japp nu e det coolt.

Och det första han började oroa sig för, va om han skulle bli tvungen att ha kepsen på sig på vägen till dagis. Snäll som jag är så sa jag att han fick väl ta kepsen i handen, så frisyren skulle hinna torka ordentligt. Men att han skulle ha den sen när de går ut och leker.

Helt allvarligt så vet jag inte riktigt vems gener han har fått, min systers kanske..

När jag va liten så sprang jag gladeligen iväg till skolan utan att ens dragit en borste genom håret. Och det dröjde ganska många år innan jag började orka bry mig om det. Och jag tvivlar starkt på att hans pappa någonsin har brytt sig om hur han sett ut.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hhaha vilken sötis!

Men det stämmer iaf om hans far ;)

2009-04-08 @ 11:38:42
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/
Postat av: mama

hihihi, det är nog lite Linagener där , pussgubben.

2009-04-08 @ 19:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0