Vilken natt...

Vaknade vid 1 ungefär. Trodde att det va morgon, men kunde pusta ut när jag kollade på klockan. Gravid som man är så behövde jag självklart upp å kissa. Honsa fick hjälpa mig upp ur sängen, för bäckenet gjorde så jäkla ont. Senare på natten drömde jag en massa och vaknade band annat av att jag sparkade vilt i täcket. Det va inte så skönt kan jag lova, när jag väl blev vid medvetande. Så nu e man rätt seg.

Hade typ ingen frukost hemma heller. Jag som är frukostmänniskan n°1, fick nöjja mig med två knäckemackor och ett glas berocca. Övervägde om jag orkade åka förbi affären när jag lämnat Sebbe på dagis, men struntade i det. Vi kan handla lite ikväll när vi ändå ska till Norrtälje. Så får jag väl äta tidig lunch så jag överlever.

Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Desperate housewifes.
Älskar våran inspelningsbara box!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0