Pengatrubbel

Nu har jag betalat räkningar. Pengarna räckte bara nästan, så det blir att snåla som tusan där här månaden igen då... Men jag har ju i alla fall handlat lite kläder åt Sebbe, så det är ju inte jättekonstigt att jag inte har så mycke kvar. Tänk va skönt det kommer bli sen när jag är helt skuldfri också! Slippa sitta och betala flera tusen kronor i månaden på gamla skulder, från en tråkig period i livet...

Jag ska på barnklädesparty på torsdag i Norrtälje, så jag hoppas att man inte ska betala på en gång om man ska handla. För nu har jag ju inga pengar att handla för. Och så ska jag till tandläkaren igen den 10e, men jag kanske ska ringa och flytta fram den tiden istället. Så slipper jag låna pengar till det också.

Lite bilder från dagen på mina härliga ungar =)

I babygymmet



I badet


Svante vill vara med, som vanligt =)

Nöjd nybadad tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0