WHOOHOOO

Nu sov lill-tjejen hela natten igen. När hon gnydde vid 6 i morse så va det redan ljust ute, så jag vaknade på riktigt bra humör. Hon fick ligga och snutta till halv 7, men sen va vi uppe så vi inte behövde stressa alls i morse.

Det blir mycke prat om sömn när man har spädbarn. Men det är ju SÅ viktigt att få sova på nätterna för att man ska orka med vardag och allt runt omkring. För att orka vara en bra mamma och en trevlig person.

Nu ska jag fixa mig iordning medan Charlie sover i vagnen. Sen ska jag byta bil med mamma, hämta Lina i Edeby och åka till Norrtälje för att shoppa kläder till Sebbe innan det är dags att hämta honom från skolan. Skönt, nu sover Charlie sin morgonsovstund i vagnen när vi lämnat Sebbe i skolan. Det ger mig tid att göra nåt som jag vill. Typ blogga =)
eller fixa mig, eller gå en längre promenad utan gnällig unge.

Kommentarer
Postat av: Sandra

anmälde mig på familjecenter i Norrtälje.. börjar på tisdag och äär 8ggr. mellan 9.30 -11.30 ring o lyssna med dom vettja om de finns plats kvar..

kul om ni följer med =)

2009-08-21 @ 13:33:46
URL: http://meyasmamma.webblogg.se/
Postat av: mama

Underbara unge!!

2009-08-21 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0