Som alla andra...

Ja då ska man försöka med det här då. Som så många andra, blogga...

Jag har lite delade känslor för det här med att ha en blogg. Å ena sidan så förstår jag inte riktigt vilka som läser såna bloggar där man i stort sätt bara går igen sakligt vad man gjort och vad man ätit under dagen men jag tycker att det är konstigt att många är så öppna om sitt liv och sitt mående i en blogg som vem som helst kan veta...

Å andra sidan så tycker jag ju själv, som många andra, att det är skönt att få skriva av sig även när man inte har så mycket att skriva om. Och även om jag inte har följt någon annans blogg någonsin (förutom mammas lilla msn blogg om hennes djur å trädgård) så tycker ju även jag att det är rätt intressant att läsa, både om människor som är i lite samma situation som en själv, och om andra som lever helt olika liv och deras vardag. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0