Hundskit överallt

När man har hund, och tomt, så är det ju så jäkla skönt att bara släppa ut hunden. Till exempel på morgonen, så kan man äta frukost i lugn och ro innan man ska ge sig ut på en promenad. Eller på kvällen, om man ändå har varit ute och gått en sväng efter att hunden ätit. Speciellt nu när jag haft problem med ryggen och så.

Men när snön sen smälter bort, så får man ta reda på sin lathet. SÅ äckligt! Vi hade hundskit över nästan hela den delen av framsidan som är inhängnad. Nu har jag varit ute och plockat upp nästan allt från ena sidan, men ryggen klarade inte resten. Blir ju lite dålig arbetsställning att stå och luta sig ner och plocka en massa. Men jag fick bort en hel del iaf.

Det är så äckligt nu när man är ute och går oxå. Folk plockar ju inte upp efter sina hundar, fattar de inte att det ligger kvar? Jag tycker helt ärligt, att om man inte klarar att plocka upp skiten så ska man inte ha hund! Nu smälter snön bort, och då kommer skiten fram.



Usch!!!
Plocka upp efter era djur!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0