Begravning idag

Idag är det begravning för min mormors syster.
Mamma kommer hit om en dryg timme och ska äta en lättare lunch med mig innan vi ska köra in till stockholm, för att styra ut till en kyrka utanför Ekerö någonstanns.

Trodde ju inte att jag skulle kunna åka med idag, på grund av bebisfödande eller ryggont. Men det har ju inte blivit någon bebis än, och det fungerar mycket bättre att åka bil nu även om det gör rätt ont om man är ute och kör långt.

Skönt i alla fall att kunna åka med. Jag hade inte jätte mycket, men väldigt bra, kontakt med moster Ingrid. Så det betyder ju en del att kunna vara med på hennes begravning, för att ta ett sista farväl.
Sen är det ju roligt att träffa alla sysslingar,
även om det är under tråkiga omständigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0