Djurmat på flera håll

Jag har fått gå och lägga mig och vila ungefär varannan timme idag.
Ryggen har inte varit nådig.

Men jag fick ju en promenad i morse, och har lyckats sortera all tvätt.
Så, så farlig har inte dagen varit, jag har haft värre.

Men det har blivit ganska mycket tv för barnet den här eftermiddan. Jag tycker verkligen inte om när han kollar på tv mitt på dan, men vad ska man göra? Han fick vara ute ett tag när vi kom från dagis, och efter mellis så spelade vi lite spel. Men sen va jag tvungen att gå och vila igen, så då fick han kolla på barn-tv om han ville.

Honsa är i Upplands Väsby och köper hundmat. Jag hade oxå velat följa med, men kan inte sitta i bilen så länge idag. Så vi åkte över hem till mamma istället.




Gulliga kycklingar!!
Mamma är på kurs ikväll, så jag va där och matade pullorna.

Svante sprang runt och rensade tomten från hönsskit under tiden.
Han fick inga pussar efter det vill jag lova!!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Nej vad trist. Men det blir säkert gott med vegetariska filéer oxå :) Hojta gärna till när du har provat det!

2009-05-06 @ 22:58:39
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0