Färdigsått

Jag fick ner massa fröer i jorden igår.
Hela lådan på framsidan år färdigsådd.

Jag sådde solrosor i bakkanten på blomlådan, och så ringblommor i mitten. Råkade dock så ringblommsfrön som skulle räcka till typ 15 meter på ungefär 3 meter, ooops. Läste det först efteråt på fröpåsen, så det blir till att gallra ur rätt ordentligt där när de börjar komma upp.
Sådde också mynta och dill i den lilla köksavdelningen.
Jag är riktigt nöjd med mig själv!



Nu är en helg bokad för Kolmården i sommar.
Vi ska dit med Elina, Rickard och Tyra. Blir riktigt mysigt.
Hoppas nu bara på att vi kan låna husvagnen av svärfar,
och att den är besiktigad och så.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du eh så duktig gumman!!

Du är en kämpe! :P

2009-05-13 @ 13:45:11
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0