Lösenords-knas

Jag kom inte in på min blogg idag.
Mitt lösenord fungerade inte, så jag fick byta det.
Skumt!

Nu är i alla fall Sebbe lämnad på dagis. De skulle på utflykt till Junibacken idag, som avslutningsresa för alla femåringar. Jag kom på, när jag stod och försökte planera in ett avslutningsmöte med dagispersonalen, att nästnästa vecka går Sebbe sista veckan på dagis. Och nästa vecka ska han vara hos Chippe, så det är inte alls många dagar kvar på dagis för honom. Den här veckan behöver han bara gå idag, eftersom vi åkte och lekte igår och så är det inskolning imorgon. Och veckan efter nästa så ska han väl få gå några dagar som avslutning. Stora killen är ju ledig hela sommaren nu, innan skolan börjar i höst.

Om bebisen kommer imorgon, som är den 27e, så blir det precis 6 månader mellan hans/hennes och Sebbes födelsedagar. Alltså på dagen precis 5½ år mellan dem, vore ju rätt skojj. Kattis barn är födda på dagen 2½ år mellan varann, och då kom Klara den dagen hon va planerad, och Kasper kom tidigare. Kanske blir samma sak för oss då. Det står ju faktiskt i papprena BF är den 27e. Men jag hoppas ju på att den inte ska vänta tills imorgon, eller i alla fall komma inatt.

Nu ska Sebbe vara på dagis till kvart över fyra idag. Jag får se vad jag orkar göra. Håller på att tvätta lite nu i alla fall, så jag ska hänga ut lite tvätt och kanske städa lite om jag orkar. Har lite blommor att plantera om oxå, så det finns en del att pyssla med här hemma. Annars är jag bjuden på fika hemma hos Kattis, men det blir efter lunch i såna fall tror jag. Får se om jag orkar ta mig iväg så långt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Har du haft nå mer värkar?

Har slemproppen gått?

Kram

2009-05-26 @ 10:34:21
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0