Måndagsmorgon

Dålig jag är på att blogga på helgerna. Vissa helger kommer det flera inlägg per dag, andra hinner jag bara skriva ner lite sakligt vad vi har haft för oss. Men den här helgen har vädret varit kanon, och jag och Honsa har haft egentid i massor. Bara umgås och hitta på vad vi har känt för att göra för stunden. Då blir det ju inte så att man sätter sig vid datorn direkt.

Vårat kök ser ut som ett bombnedslag...
Tur att jag inte, som många andra blivande mammor, har något jättebehov av att boa in mig nu såhär veckorna innan förlossning. Men skulle h*n födas idag, så skulle den där övervåningen helt klart vara lite jobbig att komma hem till. Det är ju så när man renoverar hemma, att självklart blir det stökigt. Och det stör absolut inte, men det tar ju ett tag att få någon bebolig ordning mellan projekten.
Barnrummet är inte heller helt färdiginrett. Det kommer bilder när det är färdigt, men det har kommit saker emellan hela tiden.

Jag har behövt vila upp mig ordentligt efter att jag va sjuk i förra veckan. Är fortfarande inte helt återställd, men nu måste jag säga att bäckenet faktiskt har blivit mycke bättre senaste veckan. Ryggen gör fortfarande ont, men även det är inte så farligt. När det gör ont, så gör det helt sjukt ont. Men oftast kommer smärtan fram på eftermiddan. Och går jag då och lägger mig och vilar en timme, så får jag oftast vara näst intill smärtfri sen i några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0