Såpbubblor

Det gick bra i Norrtälje.
Vi tänkte först leta present, men leksaksaffären höll på att flytta så den va stängd till på måndag. Så vi åkte upp och lunchade på Donken.
Det va nog hur länge som helst sen jag käkade där.

Sen åkte vi till en annan leksaksaffär och inhandlade present.
Och så fick Sebbe en såpbubblepistol.

Hihi, roligt det där. Jag sa till Honsa förut när vi va och handlade att jag ville att Sebbe skulle ha en sån. Då undrade han om det verkligen va Sebbe, och inte mamman, som ville det. Så såg jag en sån på affären med Sebbe, och det va inte svårt att övertala honom att han ville ha en sån.
Man får inte vara dum!




Svante tyckte oxå att det va roligt med bubblor




Innan dansen åkte vi hem till Monica och fikade.
Har inte träffat henne på jättelänge, så det va riktigt trevligt och massa prat. Tiden gick jättefort, och helt plötsligt hade vi tio minuter på oss att ta oss ner till musikskolan, parkera och byta om. Så det va bara att gasa iväg. Hoppas på att det inte dröjer lika länge innan vi träffas igen, man är ju så dålig på att träffas nu för tiden.

Men vi hann i tid till dansen. Och medan Sebbe va där inne, passade jag på att ta en sväng nere på marknaden som är vid hamnen den här helgen. Det fanns inte så mycket att se. Och jag hade inga kontanter på mig, så jag köpte ingenting.

Sen begav vi oss hemåt.
Hade ont i ryggen i bilen på vägen hem, men inte värre än att det gick över när vi varit hemma en stund.



Nu ska jag gå upp och skära massa grönsaker.
Om en timme ungefär kommer mamma och ska äta tacos med oss.
Sebbe ville sova hos henne nån dag i helgen, så jag bjöd hit henne på middag och så kan hon ta med sig barnet hem sen.
Då kan vi kolla på hockeyn ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0