Sötsug och morgonvärk

Igår kväll small sötsuget till ordentligt, och nu såhär två veckor innan förlossning tänker inte jag vara den som kämpar emot för att tänka på vikten.



Så det blev kvällsfika med hasselnötsbrownies med kolasås och pekannötter på. Mums!!

Är det någon som har något tips på hur man får sina brownies riktigt sega så tas det tacksamt emot. Igår vispade jag smeten så lite som möjligt efter att jag vispat äggen, och så hade jag de inne i ugnen 25 min i stället för 35, som det stod i receptet. Men jag vill ha de segare ändå. Har använt ett recept utan blockchoklad i, eftersom den mjölkfria chokladen kostar 40 kr för 100g. Men jag kanske ska prova med ett sånt recept för att se om det blir bättre.



Imorse sov jag riktigt dåligt. Hur jag än vände på mig så gjorde det ont någonstans. Låg jag åt vänster så gjorde det ont i höften, låg jag åt höger gjorde det ont i örat och i höften, och la jag mig på rygg så gjorde det ont i rygg och bäcken.

Det ska väl vara tungt de sista veckorna antar jag.
Men det får gärna gå fort nu!!

Kommentarer
Postat av: Carro

1 vecka och 6 dagar kvar nu tänk, tills dess har ni förmodligen en liten ny familje medlem!! :P Fuuuskit!! ;)

2009-05-13 @ 13:46:39
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0