Svullna fötter

Det blev ont i fötterna när vi va i Norrtälje, men det va inte så konstigt direkt. Först gick vi till Team sportia och köpte en något försenad födelsedagspresent till Honsa. Han fyllde år 10e april och då sa jag att han hade fått ett par byxor, men att han själv skulle få va med och köpa dem. Men vi har inte varit i Norrtälje tillsammans, med tid över, sedan dess. Sen åkte vi upp till sportcentrum på en jättestor loppis.
Där hittade jag lite sommarskjortor till Sebbe, en dunjacka till mig och så lite småpryttlar. Sen blev det storhandling på flygfyren, en sväng på ÖoB och sen en snabbis in på Willys. Så som ni förstår blev det en hel del gåendes, så det va inte så konstigt att mina fötter värkte och va toksvullna.

Sebbe va på kalas till klockan 2. Så vi hämtade upp honom på vägen hem, och passade på att få lite fika vi med. Men eftersom vi inte hade hunnit få i oss någon lunch (förutom Sebbe som fått grillat på kalaset) så blev vi inte kvar för länge, utan åkte hem och packade ur varor och fixade lite käk.

Nu har jag varit en sväng hem till mamma och hämtat upp lite kvarglömda kläder. Och det är lockande att komma ut mer i det fina vädret, men det är nästan för varmt för mig nu. Men jag och Sebbe ska spela lite spel, så det kan vi kanske göra på en filt på gräsmattan, någonstanns där det är skugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0