Uppe med tuppen

Jag vaknade innan halv 7 idag, alldeles av mig själv. Gick upp och kissade och kröp tillbaka ner i sängen igen. Men till min stora förvåning så kände jag mig riktigt pigg, och hade ingen anledning att somna om.
Så jag gick upp klockan halv 7 på en lördag. Dessutom en lördag då jag ställt alarmet på kl 8, och ojjat mig för att behöva gå upp SÅ tidigt. Hehe härligt med såna dagar faktiskt. Men hinner med så mycket mer på morgonen om man är uppe i tid.

 Här spenderade jag och Sebbe hela gårdagen;



Det va riktigt härligt, men jag är fortfarand röd av solbrännan.

Idag ska vi in till Norrtälje. Det är jätteloppis på sportcentrum och så ska vi passa på att handla lite på flygis. Får passa på när jag har Honsa med in,  för jag tror inte att det är så bra för mig att storhandla själv nu dessa dagar. Men eftersom jag va uppe så tidigt så hinner jag både skriva lista, fixa iordning mig och göra frukost till både djur och oss innan Honsa behöver gå upp. Så kan vi komma iväg i tid sen så vi slipper stressa. Vi ska hämta Sebbe på kalaset klockan 2 sen på vägen hem, så vi kan inte strosa runt hur länge vi vill.

Det är nog lika bra att jag packar BB-väskan färdigt och tar med den i bilen idag. Vore ju tokigt om något hände och vi varken har kläder eller bilstol med. Det är ju en bit att köra hem sen för att hämta. Men jag vill inte missa Sebbes uppvisning imorgon, så nu hoppas jag faktiskt inte att det händer något förrän tidigast imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0