ryggont i Norrtälje

Jag lunchade på flygfyren, och hämtade Sebbe lite tidigare.
Det fanns inte så mycket att göra i Norrtälje för att spilla tiden, så jag orkade inte vänta till halv 2. Och så gjorde rygger jäkligt ont när det började bli dags att åka hemåt. Jag tog två alvedon när jag handlat klart, för att klara hemresan. Men när jag hämtat Sebbe och kommit hem, blev jag tvungen att lägga mig och vila.

Honsa kom hem en sväng och hjälpte mig att bära in kassarna. Så jag gick upp och packade in varorna, sen va det bara att lägga sig igen. Jobbigt när det blir så. Om jag inte vilar minst en halvtimme, så kommer smärtan tillbaka efter ungefär en kvart. Och försöker jag ignorera smärtan så börjar det snart stråla fram i revbenen.

Hämtade en babybasic-box från pampers idag, på babyproffsen. Lite gratisgrejjer från olika företag. Det är mest reklam, men man får lite blöjjor vilket ju kommer att gå åt snart. Fick dessutom en blöjhink gratis. Vi har ju redan köpt en sån, så jag vet inte riktigt vad vi ska med den här till. Den får väl kanske följa med i husvagnen i sommar.


Nu ska jag kolla på tredje perioden i hockeyn

Hejja Sverige

Kommentarer
Postat av: Carro

Hur gick det på MVC? :)

2009-05-08 @ 07:34:19
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0