09-10-07

Skulle egentligen gått upp mot sandviken för att möta upp Zandra nu på förmiddan, men det är riktigt pissigt väder ute. Vi ska ha föräldragrupp med temat mat idag. Chalie har ätit potatispuré de senaste dagarna, så kanske vi provar något annat idag.

Innan träffen igår så va jag hos Monica och drack kaffe. Jätteroligt att träffa henne, vi satt och snackade i flera timmar. Jag hade lovat Sebbe att han skulle få gå hem från skolan själv för första gången då. Men Elina skulle köra dem till dansen och ville åka in lite tidigare. Så när hon kom och hämtade dem i skolan så satte sig Sebbe på tvären. Elina fick ringa upp mig, så jag fick övertala Sebbe att han kunde få gå hem själv idag istället. Då gick han med på att åka med dem. Det är helt tydligt viktigt för honom att få känna sig lite stor.

Härlig höstprommis


Mössa, vantar och halsduk på när man ska ge sig ut i kylan!!


Kommentarer
Postat av: mama

Idag var det ju så varmt så jag trodde de var fel på termometern. Det var 10,9 grader i morse.

2009-10-07 @ 13:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0