Mamma mia

Mamma kommer över med pizza sen och ska kolla på mamamia med oss. Jag orkade faktiskt dammsuga av på övervåningen. Och promenaden får bli en omväg till affären när Charlie vaknar, för att köpa cola till pizzan.

Jag bröt mitt godislöfte igår när jag svängde förbi hemma hos Elina på en snabb kaffe innan det va dags att hämta barnen på kyrkans barntimmar. Elina hade förståss bakat supergoda bullar till kanelbullensdag tidigare i veckan. Sen måste man ju dricka cola till när man äter pizza. Jag tror att det är lag på det faktiskt. Och när jag ändå ska dricka cola och äta pizza, så kan jag ju äta lite godis med. Lika bra att ta allt på en och samma dag, så kan ja låta bli imorgon istället.


Kommentarer
Postat av: mama

Godislogik på hög nivå ;)

2009-10-10 @ 10:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0