på väg med busungarna in till dans

0-52c34ef739a398e3e72307a6628cbab9.png

Kolla varifrån!

på väg med busungarna in till dansen i Norrtälje. Jag kom på att det går bussar som passar perfekt med deras danslektion. Och eftersom jag åker gratis med vagn och Sebbe, Tyra har busskort, så blir det ju mycket billigare så.

Lite krångligt är det att komma in med vagnen där dansen är, men det går att lösa. Jag tänkte i alla fall gå iväg och köpa Sushi till mig och Honsa medan de dansar. Barnen fick middag strax efter 3 så för Sebbe räcker det med smörgås sen.

Perfekt det här med mobilblogg, då kan man ju skriva på bussen:)


Kommentarer
Postat av: mama

Vill bara gnälla lite på de klickbara bilderna som var bättre förr, de blir inte större nu , nästan alls, de bara hamnar i ett nytt litet fönster. DET var bättre förr, inget annat ;).puss.

2009-10-13 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0