skön prommis

Jag tog mig ut på en riktigt härlig promenad idag. Snorblöt och rödögd unge fick bli nedpackad i vagnen. Men vi hann inte längre än upp till vägen, innan det bara va att vända hemåt. Jag hade dunjackan på mig, men det va på TOK för varmt. Så jag fick gå hem och byta till en höstjacka. Men sen kom vi ut en sväng i skogarna här uppe. Svante fick sträcka ut sig ordentligt på ängarna, och Charlie satt och skrattade för fullt när hon följde hunden med blicken.

Slapp laga mat gjorde jag idag också. Mamma hade fått köpa sushi på jobbet för 10 kronor lådan, så hon kom över och bjöd på det till middag.

Jag va helt galet sugen på något sött innan maten. Antagligen för att jag va riktigt hungrig. Men nu har det suget släppt i alla fall. Vi satt och diskuterade om vi skulle fixa något gott till filmen vi ska se. Chokladbollar? Nä. Chokladpudding? Nä... Glass då kanske? Näää.. Något måste vara fel...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ingen utgång för min del imorgon iallafall.. Skruttan är inte alls pigg så jag vill vara henmma med henne!

2009-10-30 @ 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0