Titta hur...

76a262cbbdc229fda3bffc1df2e8585f.png

Kolla varifrån!

Titta hur hon ligger med händerna. Hon är för söt, våran lilla tjej.

Idag ska vi till kyrkans öppna i Hallstavik. Den här veckan blir det aktiviteter varje dag nästan, men det är bara roligt. Jag visste inte riktigt om jag skulle orka åka någonstans den här morgonen, för va helt sjukt trött när jag skulle gå upp. Funderade en bra stund på att gå och lägga mig igen när Sebbe kommit iväg till skolan. Men då blir man väl bara tröttare...

Jag sov riktigt bra inatt, och vi kom och la oss i vettig tid igår. Men ändå va jag SÅ trött så det va knappt jag tog mig upp ur sängen. Tror att det beror på drömmen jag hade. Jag drömde att vi hade vaknat och varit uppe ett tag, men sen visar det sig att klockan inte va mer än tolv på natten, så vi gick och la oss och somnade om. Och strax efter det ringer väckarklockan...

Charlie sov i sitt eget rum inatt, på tal om sömn, för första gången. Hon somnade lika bra där som hon gör i vaggan, och jag gick in och hämtade henne vid halv 5 ungefär. Så det får hon fortsätta med framöver. Ska försöka mata henne där inne också om jag orkar, så hon kan få sova där inne tills hon vaknar av sig själv, och slipper bli väckt av oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0