Jag är frälst

Jag va ju på barnklädsparty igår av märket me&i.

Jag köpte de här

Den här tunikan va ju bara för söt.

två bodysar

Och strumpor till storebrorsan


Nu har jag skickat in en intresseanmälan om att få bli säljare av
me&i-kläder. Det är ett jobb som skulle passa mig helt perfekt! Tänk att ha hemmapartyn (som ju är SÅ mysiga att gå på) som din arbetsplats och arbetsmiljö. Det är ju ett jobb som går utmärkt att kombinera med mammaledigheten, samt med studierna som jag tänkte ta upp nästa höst. Jag kan ha med mig Charlie som skyltdocka. Sen, nästan det viktigaste av allt, så har de ju grejjer som jag verkligen kan stå för att sälja.
Roliga, söta och färgglada barnkläder av hög kvalitet.

Så jag hoppas på att kunna utbilda mig i höst, och köpa in vår/sommarkollektionen 2010 och börja sälja då. Så i vår får vi ordna partyn hemma hos er, så kommer jag och säljer. Gud va roligt!!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kommer gärna på ett sånt party!! Kram

2009-09-04 @ 09:11:27
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0