En vecka utan amning

Ja, nu har det gått en hel vecka utan att amma. Och idag va första amningsfria morgonen utan välling. Eftersom jag nästan bara har ammat henne på morgonen som en rutin, så behövde det ersättas med flaskan ett tag. Men imorse kom vi upp och fixade gröt till frukost istället, för jag fick sovmorgon till halv 7.

Det kändes som att det va dags att sluta nu, så hon kanske har glömt bort bröstet tills sommarlovet börjar. För att jag ska övertala mig själv att kliva upp när alla är lediga sen, istället för att ligga kvar i sängen och amma, det låter inte särskilt troligt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Precis den stilen kör jag också, massa kuddar och 2 täcken, men det går sådär alltså.. Antar att man får stå ut:( typiskt..Mår du bra?;)

2010-04-29 @ 20:24:25
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0