Sen kväll hos oss

Nu har jag fått Charlie i säng. Sent som bara den, men det va för att jag blev tvungen att ta med henne när jag skjutsade Sebbe till dansen. Svärfarn hade sågat sig i tummen och blev tvungen att besöka akuten, så Honsa blev kvar länge på firman. Då blev det middag först när vi kom hem, vilket blev rätt sent för henne.

Medan Sebbe va och dansade så passade jag och Charlie på att åka och hälsa på Monica en sväng. Vi pratade en hel del, medan Charlie ville riva hela lägenheten för henne. Men det blev ju inte en sån lång visit, så vi får träffas uunder lite lugnare omständigheter en annan dag sen.

Efter lunchen idag så gick jag en sväng hem till Johanna och fikade. Det blev inte nån lång visit, för Sebbe skulle vara hemma vid 14.30 och då behövde jag vara tillbaka. Men mycket trevligt att snacka lite skit.

Sen när Sebbe kom hem så ville han ut på en prommis och leta vårtecken. Det är ju ingenting man tackar nej till direkt.




Vi hittade snödroppar, krokusar och blåsippor,
myrstackar, porlande bäckar och maskrosor.

Sebbe passade på med att göra av med lite energi.




Och Svante träffade en kompis nere vid vattnet, så han oxå fick göra av med en del energi. Men Charlie va så nöjd med att sitta och titta på allt som hände runt omkring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0