Snöstorm på intågande

Ikväll ska det komma typ två decimeter snö och det har utfärdats klass-2 varning. Så egentligen borde man stanna inne, tända ljus och borra ner sig i soffan. Men jag ska iväg på en klädträff, som iofs är riktigt mysigt, men det är på en öppen förskola kvällstid och värdinnan vet inte alls vilka som ska komma, vilket gör det väldigt svårt att boka om. Men det är ju säkert många som inte vill ta sig ut i stormen, så jag hoppas att det är några som dyker upp i alla fall.

Jag och Billie har varit och gymmat på förmiddan. Gymvärden tog hand om henne när jag gick och duschade, vilket va riktigt skönt då hon inte var särskillt nöjd då.

Sen kom Elina hit och fikade en stund så tårta + träning går väl jämt upp antar jag..


Kommentarer
Postat av: mama

Ska du långt då? Är det galet väder vill jag inte att du kör gumman!

2011-02-10 @ 15:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0