vaccin

Idag har vi varit på Bvc och Billie har fått sina första vaccin-sprutor. Usch vad det gör ont i mammahjärtat när de sticker i deras små ben. Och jag tror faktiskt att det blir värre för varje barn... Vi vägde och mätte förståss lill-tjejen oxå 60,7cm och 6320g. Charlie va med oxå för hon fick vara hemma från dagis eftersom hon hade varit så lös i magen igår. Men ingen fara med henne, så vi gick förbi en sväng på öppna förskolan innan vi gick hem sen.

Det har börjat gå så bra att ha med Billie på klädträffar. Hon ligger gärna helt nöjd på en filt på golvet och tittat på mig när jag står och har visning. Så skönt!!!

Jag ska få hyra en elektrisk mjölkpump från Bvc så jag kan fylla upp ett lager i frysen tills vi ska åka bort sen i april. Hoppas bara att det går bättre att pumpa med en sån än med den som jag har, för det är ett jäkla mäck.. Men jag skulle få en nässpray oxå som skulle underlätta pumpandet, och jag som verkligen hatar nässpray. Men vad gör man inte för att ge det bästa till sitt barn... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0