borde och borde...

Var ute och traskade med Petra runt sandviken nu på förmiddan. Skönt, då va dagens träning gjord!! Bör ju egentligen städa nu, då det kommer folk hit imorgon kväll. Men jag får nog snabbröjja imorgon när jag kommer hem från dagishämtning och klädträff på dagen istället. För nu orkar jag inte, det är ju så mycket som man borde göra... Har typ 4 överfulla kassar med rentvätt som jag oxå borde göra, men inte nu...

Ikväll är det trivselkväll i skolan med Sebbes klass. Ska bli trevligt, hihi. De ska tydligen köra nån liten uppvisning och så. Charlie fick jag hämta på dagis idag innan 13 för hon "ville" inte sova där, så då får jag ta hem henne och sova istället. Men det är ju bara några veckor kvar innan hon går på sommaruppehåll, så får vi väl se till att lösa det sovproblemet i höst sen istället.

Har traderat massor idag, så vi håller tummarna för att jag ska vinna massa auktioner med ytterkläder till barna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0