Drömmar

Igår kom Sebbe upp gråtande ur sängen och sa att han verkligen försökte att inte tänka på något, men varje gång han blundade så kom det läskiga gubbar som skulle ta honom... Stackars min stora-lilla pojk, att han ska ha sånna läskiga drömmar. Det gör ordentligt ont i mammahjärtat!!

Sen när jag skulle gå och sova så hamnade jag oxå i något mittemellanvaket tillstånd och halvdrömde att det stod ett flickebarn bredvid min säng och något tryckte över bröstet på mig. Väldigt obehagligt!! Och efter den här helgen så har sömnen kommit efter ordentligt, så jag känner mig HELT slut idag..

Det kommer ett inlägg om namnkalaset i lördags så småningom, men jag ska få bilder av Jojo först för det kan inte förklaras i ord!! Men lyckat blev det i alla fall är en sak som är säkert.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan bara säga detsamma, kul att träffa er idag :) Kram!

2011-05-16 @ 15:47:40
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: mama

Usch , skrutt...jobbigt med mardrömmar. Men det hör till åldern om det kan vara någon tröst. Jag kan än i dag minnas mina mardrömmar från när jag var liten.

2011-05-22 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0