Vilken morsdag...

Sebbe hade avslutning för sin kyrkogrupp som det här läsåret har sysslat med vikingar. Tänkte att "det tar väl inte allt för lång tid så vi kan ta oss ut en sväng på eftermiddan". Men jodå, 1,5 timme tog det bara i kyrkan (då kan vi verkligen snacka barn med myror i brallan) och sen va det aktiviteter efteråt oxå. Men trevligt va det och en lyrisk Charlie fick åka traktorsläp, och sen fick barnen och en del vuxna åka med i en vikingabåt nere vid mälbybadet där vi alla picnicade i blåsten. Lite halvkallt, och jag hade missat att ta med KAFFE!!! Annars va det kanon. Synd bara att hela dagen gick åt, för nu har ju verkligen hela helgen bara försvunnit.. Men trevligt har det varit.


(Jag hade inga bilder på datorn för de finns på Honsas i-phone, så bilden är lånad men det va typ en sån båt.)

Igår va jag, pappa och tjejerna på min kusin Jennys studentmottagning. Vi ahn med en shoppingtur i Norrtälje först för att köpa present (det blev en kosta boda-skål av serien Mine) och även en snabb fika. Inte ofta man hittar på sånt med pappa, så det va riktigt mysigt. Och massa släkt, som det ju inte va så länge sen vi träffade sist. Charlie det buset fick man inte slita blicken ifrån för då stampade hon på en hund eller dylikt, men Billie rullade runt över HELA deras vardagsrumsgolv och var bara nöjd..

Nu är sommarens cykelsemester på åland bokad med. Om jag fick med mannen på det? Aldrig!! Det blir Kattis och jag med fem barn som åker. Men vi skippar tältning, för det blir för mycke packning, och hyr en stuga som vi utgår ifrån och tar dagsturer istället. Det ska bli riktigt najs!!!


Kommentarer
Postat av: mama

Kan H. inte föra över fotona från i-fånen då..?

2011-05-29 @ 20:11:54
Postat av: Josefine

Hej!

Nu ser jag att du inte bloggat på ett tag, men jag försöker och hoppas på svar.



Jag sökte efter moln tapet och hittade din blogg. Inlägget var från 2009. Ni funderade på att handla en moln tapet. Hur gjorde ni? Varifrån var den tapeten?



Hoppas på svar!

mvh

Josefine

2011-08-19 @ 20:35:50
URL: http://sennerhall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0