Bloggabstinens

Oj,oj,oj nu har jag inte bloggat sen i förrgår förmiddag. Börjar få lite bloggabstinens. Jag hinner inte sätta in några bilder nu, eftersom det är så tokhärligt väder ute så jag måste fixa klart och komma ut!!

I torsdags åkta jag och simmade med mamma i hallsta. Det va riktigt skönt, och man piggnade till ordentligt trots gråvädret. Sen åkte vi och hämtade Sebbe och när vi kom hem så hade Honsa redan slutat jobba. Han fixade under eftermiddan och kvällen färdigt i barnrummet, allt utan golvlisterna som måste målas först. Det blev SÅ fint!! Jag bakade biskvier, toscapaj och började baka cheescaken på kvällen. Sen va vi båda så trötta så vi somnade på stört.

Igår började jag dagen med att fortsätta baka. Då blev cheescaken klar, och så blev det en tigerkaka. Ja, först hade min kära älskling fått födelsedagsfrukost och grattis på sängen såklart. Det va så härligt väder, så vi tog en sväng till crossbanan med hund och tjurig unge. Hade blivit så tidig frukost så han behövde helt enkelt mat, därav tjurigheten. Så när vi kom hem så slängde vi igång grillen och åt korv ute på verandan.

Ett helt gäng med fikagäster kom vid tretiden. Och på kvällen åkte vi hem till pappa och käkade grillat. Jag återkommer senare om bilder och lite mer. Måste bara säga först att mina muffins som jag håller på att baka, måste bara vara världens bästa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0