Huvudvärk

Vaknade med ont i huvet i morse...
Så det va bara att peta i sig två alvedon och ta sig ur sängen.
Jag som lovat Sebbe att vi ska åka och bada idag. Vet inte om det blir någe bad, om inte huvudvärken går över. Jag behöver nog åka till pappan och få lite behandling igen, och sen får jag se till at hålla nacken varm efter det. 

Behöver dessutom prata med honom om billån nu, så det blir väl att ta med sig en påse kanelbullar och lägga på smilet.

Måste ju sälja min pärla nu. Den går så himla bra och är ju nu både nyskattad och nybesiktad så det ska nog inte vara så svårt. Finns egentligen inge fel, förutom rosthål i dörren. Men det gör ju att prislappen sjunker ordentligt tyvärr.
Vi får ju inte plats två vuxna, två barn, en hund och barnvagn i min lilla bil. Så nu ska det bli större åkdon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0