Lite skakis idag

Gårdagen va nog bland det värsta jag varit med om...
Det gick inte att varken sitta, ligga eller stå för det gjorde ont precis överallt. Och illamående och skakis för att man inte fick i mig någonting. Åt några riskorn  till middag, men det gjorde så ont att sitta upp så jag fick gå och lägga mig igen. Tog en citodon sen till kvällen för att smärtan i ryggen va outhärdlig. Men det blev rätt starkt för magen eftersom jag inte kunnat äta något. Men det va bättre än ryggvärken iaf.

I dag mår jag betydligt bättre. Kunde sova till halv 9 i morse och kände mig rätt pigg, och HUNGRIG. Så det blev frukost och sen tillbaka till sängen igen. Va riktigt trött när jag fått i mig lite mat, så ja somnade om en timme. Fortfarande inte riktigt bra i magen, och har inte så mycket kraft så jag orkar göra något.



Vi skulle ha lekt med Elina och Tyra idag, men fick ställa in det.
Det va riktigt mysigt när vi va där i måndags. Så skönt att kunna åka dit och bara slappa, medan både hund och unge aktiveras.



Svante va rätt trött efter att ha busat med deras Grand Danois, Lea.


Och gull-Sebbe plockade blommor så klart =)
sötis



Chippe kommer och hämtar Sebbe idag istället för på fredag.
Det är ju tivoli hos dem när det är valborg. Så det är väl roligare för Sebbe att vara där än att sjunga in våren här uppe vis sjöfartsmuséet.

Och skönt för mig oxå att bara kunna vila nu, så jag blir pigg och frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0