MorgonJympa

Sovit riktigt dåligt inatt. Hade helt galet ont i bäckenet när jag låg och vred på mig för att hitta en ställning som fungerade. Men jag är ganska pigg nu ändå, solen skiner ju. Sebbe fick riktigt ont i magen när han kom upp, så han la sig ner i våran säng en stund medan jag åt frukost. Nu mår han bättre i alla fall, så jag hoppas att det bara va tillfälligt. Idag är det knattejympa klockan tio, så Elina och Tyra kommer förbi och hämtar oss om trekvart ungefär.

Igår bakade vi jättegott bröd med musli, massa hasselnötter och russin, så det blev kvällsfika till fotbollen med nybakat.Chelsea gick vidare till semi!!! Yey, kommer de till final är det stor risk att vi får se den på BB. Den spelas nämligen 27e maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0