Norrtälje T o R

Det blev en springtur i bassängen igår istället för at simma. Provade några längder först, men kände att ryggen inte mådde så bra av det. Så jag fick låna ett flytbälte och springa i vattnet istället. Det kändes riktigt bra, både för rygg och bäcken. Man såg väl skittöntig ut, men det bryr jag mig inte om det minsta. Fick lite motion, och det är riktigt skönt.

Nu är det ju resvägen som är problemet...
Vägen hem va hemsk. Jag försökte ignorera smärtan och bara köra vidare, men det gick inte. Jag fick stanna och kliva ur bilen flera gånger på vägen hem. Och stackars Sebbe förstod ingenting när mamma sitter och grinar i bilen för att det gör så jäkla ont.

Väl hemma fick jag lägga mig i sängen och vila.
Då blev det bättre.

När Honsa kom hem tog han med Sebbe och hämtade Jojje och Robin i Edeby. Vi skulle in och köpa bilen och jag ville inte köra nåt själv. Men jag ville följa med i alla fall, så det blev full bil på vägen in till Norrtälje. På vägen in fick vi reda på att det hade varit lite problem med bromsarna på bilen, de låg tydligen på lite, och han höll på att fixa med det. Så vi gick på Rusta i nästan 45 min och sen åkte vi till Sushi-haket och käkade middag med mamma.

När vi ätit färdigt höll han på att provköra bilen, men ville inte lämna ifrån sig den innan han kände att den va helt felfri. Även om det va lite surt att vi åkte in lite i onödan, så känns det riktigt bra att han är så sjysst och vill fixa allt innan. Vi fick ju i alla fall en riktigt god middag.



Idag ska Sebbe på dans kl 14:45. Jag vågar inte prova köra honom, vill inte ha så där ont igen. Så jag har bett lillebror Fredde om hjälp med skjuts. Skönt att ha honom när det krisar, men skittråkigt att inte kunna köra själv. Hade ju tänkt att storhandla när vi ändå skulle vara där inne.

Nu vet jag inte om jag kan köra någe mer bil alls på ett tag. Hoppas verkligen att det inte gör lika ont att köra den nya bilen, annars blir jag fast här ute. Utan att kunna ta mig någonstanns alls.
Trist!

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch vad jobbigt gumman att du ska ha såå ont!

Jag får med ondare och ondare för varje vecka nu bläää Så skönt när man väl har sina BRa dagar!

2009-04-24 @ 19:31:06
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0