lördagsmorgon

Surströmmingsskiva hemma hos pappa igår. Riktigt trevligt va det, men det blev inte så sent alls. Och för första året kan jag säga att jag tyckte att det va lite gott. Idag skulle Honsa nämligen upp klockan 5 för att åka iväg och hjälpa till på en endurotävling. På dagen igår va jag och Lina inne i Norrtälje och shoppade kläder till Sebbe. Vi köpte 2 par jeans, 3 t-shirtar, en skjorta, regnkläder och dansskor. Skönt att fått det gjort, han behövde lite nytt nu inför hösten. Pojken växer ju, jag köpte stl 122 i byxorna. Han kommer få vika upp dem ett tag, men det är ju bara coolt.

Jag vaknade klockan 6.30 idag och va hur pigg som helst. En halvtimme innan klockan skulle ha ringt, så det va väl bara att kliva upp. Skönt att vakna pigg faktiskt. Det är ju inte direkt sån som jag brukar vara annars.

Nu ska jag fixa glasyr på muffinsarna, innan jag hämtar Sebbe i edeby. Han ska på barnkalas först klockan 11 hos Nellie. Sen börjar mammas fest klockan 15, och jag ska väl hinna dit och hjälpa till lite innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0