Mental förberedelse

Ja jag håller mig nu på att förbereda mig mentalt för vad som komma skall. Jag har nämligen bestämt mig för att klippa av mig håret. Så på torsdag eller fredag den här veckan så kommer jag att bli korthårig. Och jag har varit så jäkla velig om det här, men nu är det bestämt. Mammas kompis Ingrid sa nämligen att när hon hade tvekat om att klippa av sig håret. Då hade hennes norska vänninna sagt;

"Men Ingrid, det är ju bara hår, det må växa ut"

Och det är ju SÅ sant. Så nu ska det av.
Hade tänkt mig nåt som Pink ungefär.

Hon är snygg i håret.

Kommentarer
Postat av: Carro

Coolt! Jag tror du kommer bli superfin i det!

Har med haft planer på att kapa av mitt :)

2009-08-10 @ 14:23:00
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0