Träningssugen

Igår kväll va jag SÅ sugen på att åka och träna. Det va ett spinningspass klockan 19 som jag ville gå på. Men det blir ju riktigt tokigt med Charlies sovtider. Dessutom så va Honsa sjuk, så jag ville inte lämna en kvällsgnällig bebis med honom då. Men jag och Kattis gick hem till mamma fram och tillbaka igår förmiddag i alla fall. Det blir ju en promenad på ungefär 1,2 mil, så det fick väl räcka för då.

Både gympa- och spinningspassen är klockan 19 om kvällarna. Så vi får väl prova att Honsa lägger henne med flaska nån kväll när han är lite piggare. Annars får jag försöka ta mig till gymmet, tills höstschemat börjar gälla i september.

I morse vaknade Charlie halv 7, utan att ha ätit något. Och då la jag henne vid kvart över 7 igår. Så det blev inte att somna om något idag. Jag tycker faktiskt att det är riktigt skönt att komma upp i tid. Och eftersom Honsa inte har varit så pigg de senaste dagarna, han jobbar ju sjuk den stackarn, så har vi kommit i säng i tid på kvällarna.

Idag ska jag till tandläkaren för två lagningar. 40 minuter i en tandläkarstol och två tusen kronor fattigare, Piss!!! Jag kan tänka mig väldigt många saker som är roligare att lägga pengarna på. Men det ska bli skönt att få tänderna fixade. Det har varit en sån grej som har gått och tyngt mig rätt länge. Kattis ska möta upp mig vid folktandvården och ta hand om Charlie när jag är där inne. För sen ska vi åka och luncha hos våran förra brukares fru Pirjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0