Igår

Man hinner ju inte med att skriva om  dagens bravader. När jag är hemma om dagarna så sätter jag mig hellre vid datorn en stund på dagen och umgås med Honsa på kvällen när han är hemma, eller så sitter han vid datorn då. Ja då blir det ju att man skriver om vad som hände dagen innan.

Igår va Sebbe på dagis på förmiddan. Då passade jag på att träna lite apportering inomhus med Svante.

Fin hund

Söta hund! Han är inte riktigt så artig och samarbetsvillig som man vill att en apportör ska vara, men han e härlig och ibland går apporteringen riktigt bra, inne i alla fall. Det lyser ur hans ögon när man plockar fram en dummie och han springer glatt och hämtar, men är tveksam vid avlämningarna. Lite tråkigt blir det för både honom och mig att träna inomhus, men ute så börjar han ibland att slänga runt med apporten och vägrar komma hela vägen tillbaka. Man ser framför sig hur det hade sett ut om det va en fågel han varit ute och hämtat och slängt runt med på det sättet. Aj aj aj, inte så bra alls...

Passade på att ta lite kort på magen igår. De ända kort jag har på mig när jag väntar Sebbe är sånna där hemska bilder från slutet av graviditeten där man är helt svullen. Jag såg hemsk ut!!! Lite tråkigt att inte ha några bra bilder alls från den tiden, men det gick väl inte att få bra bilder så som jag såg ut.

magemage

Nu är jag ju inte så svullen någonstanns än, men om man tar kort på bara magen så syns ju inte det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0