Bloggpaus

Tack så jättemycket för alla gratulationer!
Och jag håller med, hon är SÅ himla fin!!!

Just i de här dagarna så hinns det inte med att blogga så mycket. Igår va vi inne och gjorde PKU-test i Norrtälje på förmiddan. Det gjorde ont i mig när de stack hål på den där lilla-lilla handen. Sen blev det hem och jag somnade i fåtöljen med Charlie, medan Honsa fixade med lunch. Och så blev det besök av Honsas mamma med fika, och så hann vi precis äta innan det blev dags att åka till veterinären i Danderyd och höftledsröntga hunden. Allt såg bra ut med hans höfter och vi hade med oss en drogad hund hem.

Sen åkte vi och hämtade Sebbe i Rotebro innan det bar av hemåt. Så det va full fart hela dagen kan man lugnt säga. Hemma åt vi gröt till kvällsmat och sen däckade vi.

Det va ju det där hemska tredje dygnet efter förlossningen igår. Så humöret svängde en hel del, och tröttheten slog till ordentligt.



Idag, den tiden man inte får lägga på Charlie, ska jag bry mig om Sebbe. Och så när de båda är nöjda för en stund så ska jag vila eller städa.

Imorgon ska vi fira min och Charlies födelsedag hemma hos mamma på kvällen, så vi får se om jag hinner slänga in något/några inlägg under helgen. Annars hörs vi i nästa vecka.

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0