Snabb uppdatering när jag ändå är här

Jag kan ju passa på att uppdatera er lite nu när jag ändå är här inne.
Charlie ligger och sover i våran säng för tillfället. Hon somnade äntligen där efter att ha skrikit konstant sen vi kom hem från Hallsta vid 7-tiden. Sebbe går på simskola där nu varje kväll till på fredag, och han började förra måndagen. Knäppa jag trodde ju att de skulle kunna simma efter en sån här intensivkurs, men det kommer nog krävas en hel del träning, och kanske en kurs till sen i höst.

Idag har vi varit ute på fogdö, hos Cissie, och haft det skönt. Sebbe badade med Cissis brorsa Magnus i det 15° varma vattnet, Svante lekte sig helt slut med Bartez, Charlie sov i sin vagn och jag satt och fikade och spelade kort med Cissie och Acke. En riktig kanondag helt enkelt.

Men vi har gjort så mycket de senaste veckorna så det skulle ta för lång tid att skriva om, så jag tänkte nöja mig med att uppdatera er lite om våran lilla kicka istället.

Charlies fullständiga namn kommer att vara;
Charlie Lisa Lydia Norberg

Lisa är ett släktnamn från min sida, och Lydia från Honsas.
Hon är en rätt trygg tjej och växer så att det knakar, kan redan ha kläder i stl 62. Jag får sova på nätterna nu, när hon ligger i sängen med oss och ammas liggandes på sidan. Till utseendet är hon nog lite mer lik Honsa än mig (kommer mer bilder sen) och hon är något kinkigare än vad Sebbe va som liten. Men vilket barn är inte det jämfört med Sebbe. Vill inte gärna ligga själv, men sover ganska bra i vagnen om den står ute. Och är hon pigg, vaken och glad så kan hon sitta och gurgla lite i babysittern en stund.

Ja, svårt att förklara mer...
Jag får försöka titta in hit lite oftare och berätta i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0