Det blev lite stressigt...

Strax efter ett ringde Chippe;

"Nu åker vi från Tensta, möter du oss i Norrtälje"

Jag som trodde att jag bara skulle ta det lugnt ett tag, hade ju bara dragit på mig pyamasbyxor och t-shirt, och satt fortfarande osminkad vid datorn.
Så det va bara att gasa på.

Så nu har jag redan hunnit fram och tillbaka till Norrtälje. Och jag och Sebastian har varit inne på intersport och köpt benskydd och strumpor till fotbollen som börjar på torsdag. Funderade på att köpa nya jympaskor åt honom oxå. Men jag tror vi ska prova ett par skor som vi har här hemma först. Det är ju bara fotboll nu i maj, sen är det ingen mer träning förrän i höst. Så nya skor får vänta tills då.

Han hade däremot fått nya skor av sin pappa.
Batman-dojjor i rätt storlek =)
Kors i taket

Nu ska jag lägga mig och vila ryggen en stund, för den gör galet ont. Sen kommer Honsa hem och då blir det hamburgare och pommes till middag, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0