iform.se

Måste förresten tipsa om en sida.

På sidan iform.se kan man mäta upp sin jogging-/promenad-/cykelrunda, även om den är på småstigar. Jag mätte just upp att den rundan vi gick igår va 3,3 km.
Helt ofattbart att jag inte fick mer ont varken då eller efteråt.

Så rolig sida.
Man kan även spara sin runda så att andra kan hitta den, och söka efter andras sparade rundor. Nu hittade jag inga sparade rundor här i närheten, men det finns säkert på andra ställen.

Jag vet ju hur det är när man flyttar till ett nytt ställe och inte ens kan hitta någon bra vända att gå med hund eller barnvagn.
Då är ju den här sidan guld värd.

Här ser du hur våran runda såg ut.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi varenda gång du inte skrivit tror jag att du är inne och föder barn!

2009-05-16 @ 11:47:44
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0