Morgondusch

Nu är Sebbe hemma hos mamma och Honsa ute och kör cross.
Så jag ska ställa mig i en riktigt varm långdusch.

Mamma fick ha barnet en natt extra, så vi skulle slippa åka om henne om det skulle hänt något inatt. Men den här bebben tänker visst inte komma ut än. Jag får nog gå hela tiden den här gången känns det som. Det är ju inte så många dagar kvar. Men det hade varit mycket mer praktiskt om den skulle dyka fram under helgen när mamma varit ledig och kan ta både hund och barn. Men det löser sig nog när det blir dags, jag har ju några olika att ringa. Bland annat sysslolösa småbröder och Kattis eller Elina om de är lediga.

Sebbe har jympaträning i Hallsta ikväll. De ska ha uppvisning nästa söndag under häverödagarna i Hallstavik. Men Honsa får nog åka med dit då. Vet inte om jag vågar mig iväg själv, och så slipper jag få ont i ryggen av att köra bil.

Annars har jag inte så mycket planer för dagen.
Fick ner alla fröer i lådorna igår, så nu är mina land färdigplanterade.
Bara att se till att vattna och hålla efter nu då.

Nu ska jag duscha först,
så får vi se vad man kan hitta på sen.

Bjuder på en bild på Sebbe och Tyra när de myser i vårsolen.

Bilden är hämtad från Elinas facebookalbum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0